My účtujeme Vy vklidu podnikáte.

Způsob spolupráce s klienty

 

§      Vedení účetnictví u klienta a ve společnosti MaJA  
Vedení účetnictví u klienta. V praxi je realizována tak, že klient má nainstalovány základní moduly účetního software, do kterého jeho administrativní pracovník pořizuje prvotní doklady. Náš pracovník pak ve sjednané periodě (např. týdně) u klienta pořízené doklady zaúčtuje a připraví finanční výkazy za příslušný měsíc. Ty jsou následně zkontrolovány a prezentovány klientovi.

§      Vedení účetnictví u klienta a ve společnosti MaJa
Rozdíl oproti předchozímu způsobu je ve vlastním účtování, které se provádí v rámci naší společnosti. Klient má opět nainstalovány základní moduly účetního software, do kterého jeho administrativní pracovník pořizuje prvotní doklady. Pořízená data včetně dokladů jsou následně předány naší společnosti, kde jsou zaúčtovány. Tento způsob je vhodný pro menší klienty, kde je efektivnější předat dokumenty pro zpracování, než je zpracovávat vlastními silami.

§      Vedení účetnictví ve společnosti MaJa
Tento způsob spolupráce je vhodný pro klienty, kteří zpracovávají nízký počet dokladů a dokáží se orientovat v účetnictví na základě tištěných sestav. Veškeré své doklady klient předá naší společnosti, která je zpracuje včetně jejich roztřídění a pořízení do účetního software.

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode